Selasa, 06 November 2018

***Benefits of holding TBE, the native token of TowerX***


In this article, I will tell the public about the benefits of holding TBE in relation to TowerX. For other TBE uses, we have another article whose link is https://medium.com/towerbee/utility-of-towerbee-tokens-where-tokens-can-be-used-a344b381252b

When is the ICO?

The ICO will be held in August, 2018. The exact date will be announced soon. (Update: ICO is being aired now). ICO will be our own, TowerX

The benefits of holding TBE are given below:

1. Trading Discount Fees

The default trade fee for trading on TowerX is 0.10%. This will be reduced to 0.05% if you have enough TBE in your account.

2. Award program for TBE holders who meet the requirements

Catatan Penting: TBE adalah token utilitas dan pemegang token tidak memiliki kepemilikan di perusahaan TowerBee. Tidak ada janji dari semua jenis dividen dan tidak ada jaminan dari semua jenis laba atas investasi.
Program hadiah ini akan dikenal sebagai Program Hadiah Lebah Madu. Peserta program ini akan memiliki kesempatan untuk membeli TBE dengan tarif sangat murah. Sejumlah TBE akan menjadi bagian dari program penghargaan yang akan menguntungkan anggota komunitas yang memenuhi syarat setiap hari. Jumlah TBE yang dialokasikan untuk program ini akan diisi ulang ketika habis.

Peserta Program Hadiah Lebah Madu akan memiliki kesempatan untuk membeli TBE dengan tarif sangat murah.
Partisipasi dalam program hadiah ini adalah opsional. Jika Anda tidak ingin menjadi bagian dari program hadiah ini, Anda dapat menginformasikan kepada kami untuk mengecualikan Anda dari program ini. Secara default semua orang termasuk dalam program hadiah jika mereka memenuhi persyaratan yang diberikan di bawah ini.

Anda harus memiliki jumlah TBE minimum di akun Anda agar memenuhi syarat untuk menjadi bagian dari program dan untuk mendapatkan kesempatan untuk membeli TBE dengan harga diskon. Ini dilakukan secara proporsional, artinya semakin banyak TBE yang Anda miliki, semakin tinggi jumlah TBE yang dapat Anda beli dengan harga diskon. Jumlah maksimum TBE yang dapat Anda beli dengan harga diskon akan tergantung pada jumlah TBE yang Anda miliki di “Saldo Tersedia” di TowerX. Kesempatan untuk membeli token TBE dengan harga diskon hanya akan diberikan kepada pemegang TBE yang memenuhi syarat.

Biaya 0,10% akan dikenakan pada hadiah yang akan Anda terima. Anda diberi kesempatan untuk membeli TBE dengan harga sangat murah dengan melakukan pembayaran. TBE akan dikreditkan ke akun Anda setelah dikurangi biaya yang disebutkan sebelumnya.

TBE adalah token utilitas dan pemegang token tidak memiliki kepemilikan di perusahaan TowerBee, tidak ada jaminan keuntungan

Kami ingin mengklarifikasi bahwa TBE adalah token utilitas dan bukan token keamanan. Memegang token TBE tidak mewakili kepemilikan atau hak suara di perusahaan TowerBee. Paragraf sebelumnya yang menyebutkan tentang program hadiah hanya berlaku untuk pemegang TBE tertentu yang memenuhi kriteria dan tidak untuk semua pemegang TBE. Dengan kata lain, hanya pemegang TBE yang memiliki jumlah TBE minimum yang diperlukan dalam “Saldo Tersedia” di TowerX yang memenuhi syarat. Tidak ada jaminan atau jaminan keuntungan. Hal ini dapat dianggap sesuatu yang mirip dengan program di mana perusahaan memberikan beberapa manfaat kepada pengguna yang memiliki kecepatan tinggi, misalnya: program frequent flyer.

TBE is a utility token. TBE Tokens do not represent ownership or voting rights in TowerBee companies. There are no guarantees or guaranteed benefits.

3. Referral Bonus

You can refer other people to join TowerX using your unique referral code. The reference code will appear after you register on the TowerX website. You will receive 20% of the fees collected by TowerX for trades made by your referrals. This 20% will be sent to your account as soon as fees are collected by TowerX.


Who meets the requirements and what is the minimum TBE you need to hold?

Anyone who has an account at TowerX and has a minimum TBE value of $ 50 has the right to receive all the benefits mentioned above.

How do we know how much TBE is equivalent to $ 50? Does that change every day?

At the start of TowerX, $ 50 was equivalent to 834 TBE, calculated at around $ 0.06 per TBE at the ICO price. The minimum amount of TB is retained every 2 weeks and once counted, it remains the same for 2 weeks. So, for the first 2 weeks after trading starts at TowerX, everyone who holds at least 834 TBE will qualify for the benefits mentioned above.

When TBE prices increase, you will be asked to hold the smaller amounts of TBE to be eligible to get the benefits. But also remember that you don't hold it, the smaller will be your reward. So, it is recommended to maximize your benefits.

I have an open order to buy or sell TBE in the order book. Is the minimum TBE required?

Open orders for TBE are not counted. Only the available amount is based on what you receive, you receive your reward every day. In your account at TowerX, you will be able to see your available TBE balance.

The formula used to calculate the available TBE balance is given below.

Available Balance = Total Balance in Trade

What time is the balance taken to calculate the number of prizes?

Snapshots of available time will be taken at any time in the 24 hour period. Time has been stored randomly to minimize the possibility of user manipulation. The best way is to keep holding TBE and see your wealth grow.

I have TBE in MyEtherWallet or other personal wallets. So, do I get this benefit?

No, TBE in your personal wallet is not counted. To receive benefits, you need to deposit TBE at TowerX. This is because the TBE balance is available on Tower.

More info:

Telegram: https://t.me/towerbee

*** Username: danil21 ***
Eth: 0x4cEaD27a6A2aAEdAa44d35D8BF2a2c9370AbbE6a  

Tidak ada komentar:

Posting Komentar